Monday, November 5, 2012

Rent teoretiskt.

65 kilo har jag sett som slutvikt för mig sedan i sommras, innan dess hade jag 60 kilo som mål. Men jag börjar känna mig så pass bekväm i min kropp nu att jag inte tror att 60 kilo är en rimlig vikt för mig. 65 kilo däremot, det känns rätt (just nu ;)). Mindre än tio kilo.... När jag i januari registrerade mig på VKs hemsida tänkte jag "Om jag klarar av att gå ner 10 kilo så är jag nöjd." Jag vågade inte tänka på att det var ca 40 kilo som skulle bort då. Jag fick panik av att tänka på hur stor övervikt jag hade. 10 kilo, det var det jag ville just då, visst hade jag i bakhuvudet att det var 40 kilo, men jag pallade inte med att tänka på det. 10 kilo... Tror det tog mig 9 veckor att gå ner mina första tio kilo. Teoretiskt kan jag om 9 veckor vara nere på målvikten á 65 kilo. Teorietiskt.

No comments:

Post a Comment