Monday, November 11, 2013

Första besöket på många år!

Förra veckan slog jag på stort, jag skaffade nämligen mig mitt första träningskort på säkert sex år? Hmm, fasiken hur länge sedan är det jag tränade på gym egentligen?

Jag gjorde det när jag träffade min man.... Men sen slutade jag.... Å ja, det är nog sju år sedan till och med! Eller hmm, äh vi säger sex år så har jag inte överdrivit.... ;)

I dag på min lunch tog jag dessutom och invigde det! Jag som inte packat en träningsväska på så lång tid, det tog ett tag innan jag ens kom på vad som behövdes ta med. (Springa hem från jobbet är ju inte direkt något som kräver någon planering, då ska man ju bara ha kläder att springa i med sig, resten har man ju hemma när man gått i mål.)

Testade först 20 minuter löpband, helt ok, men lite tråkigt tycker jag och dessutom kan jag fortfarande inte springa med musik så det var ganska segt till och från. Sen testade jag deras motionscyklar i en tio minuter och avslutade med första försöket ever på en crosstrainer. DET gillade jag helt klart!

Det blev bara en fem minuter eller så på crosstrainern för jag var lite seg i benen. Men det ska bli mer sådant nästa gång!

No comments:

Post a Comment