Sunday, July 21, 2013

Två veckors semester utan några hämningar...

Ungefär så känns det just nu, ätit massor av god mat, godis och glass.... Inte den nyttigaste maten utan det som var enklast att ordna för stunden. Mycket grillat, pannkakor och våfflor. Med egenplockade ägg är det svårt att inte ramla ner i pannkaksträsket... Det blir ju SÅ gott!

Träningen då? Jodå, första dagarna körde jag på i full fart, korta löppass i hög fart och så styrkepass. Tills dess att hunden tvärnitade och markerade vilt, eftersom jag blivit uppskrämd av alla björnhistorier av kusinen så tog jag mig inte ut närmaste dagarna. Efter den tiden lyckades jag bära ett stycke treåringen i några timmar och någon gång under de timmarna pajjade ryggen. Så sen var det knappt möjligt att gå utan att det smärtade i högra sidan. Så då vart det inget tack vare det, vilket jag egentligen var tacksam för eftersom jag fortfarande kände obehag av hundens markering.....

Just ja, jag fick på mig våtdräkten en dag och plaskade runt i Oresjön! Slutsats av den rundan var; jag kan inte simma... Dags att börja simma kanske och sedan gå en kurs i crawl? Något att fundera på faktiskt.

Så, hur har vikten mått då?

HAHAHA dagens skämt. +4 kilo på två veckor! DET NI! Kan ni slå det?! Jag tvivlar!

Fast då ska man kanske ha i tanke att jag nu går in i min +1 kilos period för månaden =P Så ev kan man räkna bort det kilot eftersom det alltid läggs på ungefär var 4e vecka....

No comments:

Post a Comment