Monday, July 1, 2013

Då kör vi igång igen!

Ny vecka och nya tag heter det ju. Vilket känns som det stämmer ganska bra med mig i dag, för förra veckan blev på tok för ostrukturerad mot planerat.

Det blev bara mer och mer onyttiga saker och i går kunde jag inte hålla mig borta från varken glass x2 eller påsen med nötter och torkad frukt....

Det funkar inte om man ska ner mer i vikt. Visst det ligger på ett ok "hålla nollan resultat" men det är ju inte det jag vill ha.

Så nu har jag fixat mellanmål för tre dagar, planen för löpningen är mer eller mindre klar (springa hem i dag och på onsdag) och lunchlådor finns i frysen!

Funderar på hur mycket jag kan springa/gå på en och samma vecka. Mitt busskort går ut onsdag så from torsdag är jag busskortslös och eftersom semestern börjar så känns det inte som jag kommer behöva ett busskort nu när ACn är fixad på bilen.... (KACHING! sa det när vi hämtade ut den från verkstaden......)

Kan jag gå in till jobbet på torsdagsmorgonen och sedan springa hem? För att sedan på fredagen gå till jobbet och sen uhmm... Fan jag kan inte springa hem på fredag, har massor med saker som ska med hem. Men jag kan ju gå antar jag.... Hur mycket blir för mycket för knän och ben egentligen...?

No comments:

Post a Comment