Wednesday, January 16, 2013

Min vikt...

Åker upp och ner varje dag som jag vet inte vad!

I söndags morse 72,7
Måndags morse 73,7
Tisdags morse 73.........

 Jojo i ett snöre!! =P

Jag älskar ju att shoppa nu för tiden och innan nyår/jul så fick MQ in en svart klänning i något sidenglansigt tyg från märket Stckhlm, figursydd och SÅ snygg. Storlek 40 satt tight och då hade jag ju ungefär lika mkt i vikt att tappa (enligt vågen) som i dagsläget. Dessutom behövde jag ingen sådan klänning och jag ville inte köpa en 38:a för det kändes så avlägset.

Igår på lunchen trillade jag in på MQ med en kollega och de hade fyllt på rean! Bland annat så var just den klänningen nu sänkt med 50%! Jag var ju bara tvungen att prova den igen! Storlek 40 satt perfekt, inte tight utan perfekt!

Storlek 38 satt väldigt väldigt tight och jag fick inte upp dragkedjan hela vägen i sidan, men har fortfarande 10 kilo som ska bort så lite till på de ställena som det var för tight på så kommer den sitta perfekt!

Jag köpte den såklart och i storlek 38a, så jag hoppas att jag till sommaren eller så kan bli bjuden på någon passande tillställning där jag kan ha den, för den är GRYMT läcker!

No comments:

Post a Comment