Sunday, June 30, 2013

Någon som vill ha en kasse kläder?

Slänger ut frågan här på bloggen också. Jag har en kasse med kläder som kommer kastas (eller skänkas till välgörenhet om jag kan hitta en inlämningslåda) om ingen här har vägarna förbi och vill ha inom närmaste dagarna. Antingen är det oanvänt eller använt under kort tid under viktminskningen. Hade tänkt lägga ut kläderna på Tradera men tiden räcker inte till och jag vill inte ha med mig grejerna när vi flyttar.

0 kr för hela kassen, prutat och klart, inga kläder får lämnas kvar utan det är ett package deal! Endast avhämtning i Nacka gäller. Cool

Det är 4 par jeans från Esprit, 34/33/32 i waist och 30 i längd. (Samma modell på tre av paren, men olika storlekar, ljusblå/vintagedenim med bootcut. Ett par är mörkare blå med rejäl bootcut.)

En svart skjortklänning i stl 44 från Ellos, aldrig använd....

Ett par svarta byxor HM i stl 44.

Ett par svarta/brunrandiga byxor från Kappahl stl 44 aldrig använda... (Väldigt vida och långa i benen, orkade aldrig sy upp dem så de passade mig.)

Mjukisbyxor/träningsbyxor från SOC (Stadium) i stl 44...

Svart kjol (typ kostymskjol) från Esprit stl 42.

Två kortärmade blusar rosa/vit samt blå/vit randiga från HM i stl 46.

Svart långärmad skjorta i stl 46 från HM.

Lämna en kommentar eller skicka ett mail!

No comments:

Post a Comment