Sunday, August 26, 2012

Lite diagram!

Japp, nu är det dags att slänga upp lite fina viktdiagram! För att rent visuellt se hur det gått sedan 16 januari i år till måndag förra veckan. Kändes som något jag behöver se framför mig så jag fattar lite mer vad det är som händer med mig....



Å sen ska jag såklart visa att jag har uppnått alla de delmål med belöningar som jag lagt in! Jag satte fem delmål och lite halvdanna/toppen belöningar, så kul att se att jag uppnått dem alla nu! (Sen är det ju dags att sätta nya delmål med belöningar, men jag vettetusan vad belöningarna ska vara för något just nu...)



2 comments:

  1. Vad härligt! Jag använder också vk, tycker det är tydligt och bra! Fin nedgång på diagramet!

    ReplyDelete
  2. Hej! Hittade din blogg via bloggen goingsmaller. Ville kika in och heja:-) tycker du gjort ett jättebra jobb med din viktminskning. Önskar dig lycka till i fortsättningen också:-)

    ReplyDelete