Saturday, August 4, 2012

Trött och seg...

I onsdags började jag på mitt nya jobb med nya kollegor och helt nya arbetsuppgifter. Så min skalle har gått på högvarv (eller så högt den kan direkt efter semestern) och det har resulterat i att jag är mer seg än på länge på kvällarna.

I går kunde ingenting hålla mig vaken när barnen somnade, så jag somnade samtidigt som dem. Väldigt skönt fast jag hade gärna sovit någon timme till på morgonen och inte gått upp samtidigt som dem :P

Solen skiner och det är helg, eftersom veckan varit "konstig" så har mina rutiner inte varit klockrena. Samt vågen vill inte samma som jag så motivationen har varit lite halvdan, men nu ska jag försöka få till en riktigt bra avslutning på veckan så att vågen visar mer minus än den gjort senaste dagarna.

Just ja, en kul grej med mitt nya jobb (finns iofs massor av kul grejer med mitt nya jobb men det finns en specifik sak) och det är att de har en lista uppsatt med hur mycket man tränar per vecka. En liten intern utmaning för gruppen! Om man tränar 45 minuter så får man en markering! Inte helt fel för mig som nu kör 30 minuter (ibland mer) per dag, jag behöver ju all utmaning jag kan få för att se till att sköta mig! =D

No comments:

Post a Comment