Monday, August 6, 2012

Platå...

Känns lite som att jag hamnat på en platå just nu, vågen visar inte så snabbt resultat som jag vill att den ska. Det är troligtvis eftersom jag är så nära ett magiskt tal, att få se en 7:a först på vågen igen och därför hoppas jag på snabbare och bättre resultat än jag får.

Det är ju inte så att vågen står helt still, nej nej.. Jag har gått ner 0,5 kilo sen förra måndagen och det är ju ett bra resultat. Men det är 0,3 från att det ska stå 7-någonting.... Så nära, men så långt bort.

Fast å andra sidan så köpte jag en ny klänning idag, eller rent teoretiskt köpte jag två men en ska lämnas tillbaka, en jättefin klänning på rea. I storlek 42! Satt perfekt! (Båda klänningarna var faktiskt i storlek 42...)

När blev jag en storlek 42!?

No comments:

Post a Comment