Thursday, October 10, 2013

Dag 4...

Jag kunde inte ha valt en värre vecka att komma upp på banan igen, mensen har precis hälsat på och suget är som alltid extremt stort. Dock rätt skönt att få en liten förklaring till mitt sötsug. Klarade av gårdagen hyffsat, men åt på tok för lite till middag så efter ett par timmars stök och bök med saker i lägenheten så föll jag för ett par mackor med thé. En av dem rymdes kanske inom kcal-nivån för dagen men den andra gjorde det inte. Fast samtidigt så tömde jag hela klädkammaren, sorterade och fixade samt flyttade in saker igen. Så lite kcal gjorde jag av med under dagen/kvällen. Men inte tillräckligt skulle jag nog våga sätta pengar på. Oavsett så känns det helt ok, även fast vågen inte rört sig. Men det har ju sin logiska förklaring också, vid mens går jag upp och inte ner. Nu har jag stått still så det e väl ok antar jag. Behöver fundera på hur jag ska komma igång med löpningen igen, men prio är fortfarande att komma i ordning i lägenheten först och främst. Så länge det inte är klart hemma kan jag inte koppla av och ge mig ut ens en halvtimme. Jag har svårt att sitta still och äta middag i lugn och ro med familjen..... Men snart så!

No comments:

Post a Comment