Tuesday, October 8, 2013

Timme för timme dag två.

Första dagen på banan gick faktiskt bra! Visst drog jag över kalorinivån, men hellre dra över den pga en clementin på eftermiddagen samt ett litet äpple på kvällen än godis, skräpmat och socker. Andra dagen har avlöpt fram till och med eftermiddagens mellanmål. Ligger nog lite lite över i dag mot igår vid samma tid, men vi pratar 55 kcal på ett ungefär pga en knäckemacka till eftermiddagsägget. Jag ÄR sugen. På än det ena och än det andra. Lite godis? Lite läsk? Lite onyttig mat till kvällen kanske..? Men nej, jag har en plan. Till middag ska jag köpa världens godaste köttfärs från slaktaren, maken ska sen få göra sina grymma hamburgare och till det ska vi servera en mängd grönsaker. Barnen kommer få lite pommes och bröd till sitt, men jag kör de nyttiga tillbehören bara. Det är ändå köttet som är det godaste! Jag har kommit igång med vattendrickandet igen, i går gick det segt och jag fick i mig någon liter bara på hela dagen. Nu har jag fått i mig 1,3 liter redan! Vilket känns toppen, kroppen behöver sitt vatten! Inbillar mig att magen inte är lika uppblåst i dag som i söndags, kanske stämmer det… Kanske stämmer det inte, oavsett så är det motiverande!

No comments:

Post a Comment