Sunday, October 14, 2012

Dagarna går...

inte tillräckligt snabbt ;)

Alltså jag har en tidspress just nu som gör att tiden inte räcker till känns det som. Men samtidigt så är det 16 dagar kvar på Fitnessfighten.... Känns som evigheter, har jag inte ens kommit in i halvtid?!

Men det ger resultat, bytte till en tum mindre i midjan på jeansen i går eller om det var i förrgår och vågen pekar nedåt i rasande fart just nu.

Har utsatt mig för hårda prövningar denna helg, barnen har fått lördagsgodis (hör inte till vanligheterna) eftersom det var klippdags av hår vilket de mer eller mindre vägrar göra så alla sätt att muta dem är tillåtna. Sedan köptes det lite kaka till kaffet, urk.

Godiset finns det kvar av idag också, jobbigt att gå förbi påsen i köket... Men än så länge är allt ok. Det var jobbigare i går att sitta med kaffe när alla andra tog en bit kaka till kaffet. Där höll jag på att bryta ihop och ta en bit, men skam den som ger sig! Ingen kaka för mig!

Dags att planera veckans mat... Får se vad jag kan hitta på för kul denna vecka. 14 dagar snart avklarade, 16 to go!

No comments:

Post a Comment