Saturday, October 6, 2012

Oj oj!

Jag har fortfarande inte förstått själv hur mycket jag faktiskt gått ner genom att kämpa under detta år. I dag var vi hemma hos min mamma som fått lite av mina gamla kläder under tiden som gått och då jag krympt ur dem.

Bland annat har hon fått ett par jeans som jag använde när jag började. De är för stora för henne så de har bara legat i ett hörn av hennes klädkammare. Tills jag såg dem idag och tänkte "jag måste se hur illa de sitter!" Jag har nämligen inte kvar ett endaste plagg som jag kan prova och se hur stor skillnad det är.

Det är ju nu jag ska bifoga en bild såklart, men tror ni att jag tog någon..? Nix.

Men det e lugnt, jag har dem med mig hem! Så jag ska sätta på mig dem lite senare och ladda upp en bild eller två. De är liiiiiite för stora skulle man nog kunna påstå. Bara lite ;)

No comments:

Post a Comment