Tuesday, October 16, 2012

Samma blogginlägg på VK som här idag....

Det hör inte till vanligheterna att jag skriver exakt samma sak, men faktiskt, idag är en sån dag eftersom jag har funderat lite över de kilon jag gått ner so far i år.  

  14,5 kilo + 16 kilo = ja, det är ju 30,5 kilo hehe, det är ju inte så svårt att förstå. Det är vad mina två barn väger i dagsläget.  

  Jag har gått ner dryga 25,6 kilo sedan jag gick med i VK, det innebär att jag är 4,9 kilo från att ha gått ner lika mycket som mina två små väger tillsammans.  

  Hur är det möjligt? Jag orkar ju inte bära båda samtidigt, men ändå har jag nästan fått bort lika mycket vikt från mig själv. Det känns så orimligt när man sätter det i jämförelse med varandra.  

  Innan året är slut är dessutom mitt mål att ha gått ner ca 7 kilo till... Så när året är slut ska jag ha gått ner två små människor i vikt. Det låter det!

No comments:

Post a Comment