Sunday, October 28, 2012

Give up, Break down, Get up, Start over!

Ungefär så ser det ut just nu, FF var inget för mig, ett litet snedsteg och jag bröt ihop totalt. Visst var det nära slutet, men efter mitt snedsteg klarade jag inte av att komma upp på banan. Trust me, äta rätt i all ära men att äta helt hysteriskt strikt och överdrivet funkar inte för mig. Men jag har kommit in i ett bra träningsmönster och lärt mig hur jag ska träna på ett sätt som jag inte kunde/gjorde tidigare. DET tar jag med mig och fortsätter med i kombination med den kost jag kört hela detta år sedan jag gick med i Viktklubb.se Fitnessfighten, kör den om du vill. Men well, jag skulle nog inte rekommendera den faktiskt. Det är ett bra tänk, men jag tycker att den feedback och upplägg man får inte riktigt motsvarar förväntningarna. Feedbacken är mer eller mindre noll tyvärr och det känns som de försöker sälja in ett ganska stort stöd från PT och WoS rent generellt med sin reklam. Nu ska jag surfa lite på pulsklockor, tror det är dags att skaffa en för att kunna maxa pulsträningen totalt!

No comments:

Post a Comment