Monday, July 16, 2012

Att gå...

från 100% skitmat och onyttigheter till 100% äta rätt över en natt är inte det enklaste.

Idag har jag varit hungrig mest hela dagen och sugen på allt och lite till... Inte så konstigt eftersom jag under två veckors tid småätit i tid och otid... Ätit exakt allt som jag vill ha och lite till. Både mat och onyttiga saker.

Men snart är dagen slut... Dagen ser än så länge bra ut med kalorierna, så jag hoppas att jag inte spårar ur sista timmarna innan det är dags att sova!

Ingen motion eftersom jag fortfarande har hosta. Vågar inte ge mig på träningen för tidigt så jag blir sjuk igen. Två veckor kvar på semestern och de ska jag spendera FRISK!

Har varit läskigt kissnödig i dag, undra om det går så fort att bli av med onödig vätska pga fel kost? För jag har inte druckit mer än normalt.... Det får jag väl se på vågen i morgon bitti antar jag ;)

No comments:

Post a Comment