Tuesday, July 17, 2012

Underbart!

Från igår morse till idag på morgonen dvs 24 timmar har jag tappat ett kilo i vikt.

Det är härligt att inse att man binder såna läskiga mängder vätska av att äta skitmat och godis, jag sprang och kissade mest hela tiden igår. Skojar inte om jag var iväg två gånger per timme jag var vaken!

Det har nästan varit lika illa idag, men inte riktigt ;) Så vi får se vad vågen visar i morgonbitti efter två dagar back on track! Känns riktigt bra att det är så uppenbart vad fel mat orsakar :)

Jag tror dessutom att jag i kväll ska sätta igång med Jillian Michaels igen, kom ju inte ens igenom fas 1 av hennes 3 fas träning... Men jag tror att det ska gå att köra nu, visst hostar jag men well, jag får ta det lugnt. Eller så avvaktar jag en dag till... Får se hur det känns ikväll när barnen sover :)

No comments:

Post a Comment