Thursday, July 5, 2012

Handla aldrig hos Campadre.se

Såvida du inte är ok med att:

Varorna inte kommer på utsatt tid och inte ens efter 3 veckor efter utsatt leveranstid.

Du inte kan nå företaget i fråga via telefon eller e-mail. Eller ja, du kan ju maila till kundtjänst, men förvänta dig inte något svar på en vecka (eller mer). Nu är det en vecka sedan jag mailade kundtjänst FÖRSTA gången och inget svar än så länge.

Hur kul är det att beställa sommarsandaler som kommer när semestern är slut? Dessutom, vi pratar inte om EN beställning utan TVÅ.

Tack Campadre för att ni inte återkopplar till era kunder och för ni nu kommer få yttligare en missnöjd kund att lägga till listan.


2 comments:

  1. Tråkigt när företag inte har bättre hand om sina kunder. Det är ju trots allt kunderna de lever på! Har du betalat ordern ännu? Hade det varit jag så hade jag nog skrivit till dom att jag inte vill ha beställningen längre (vilket man har rätt att göra om inte företaget uppfyller kraven). Hoppas du får kontakt med dom!

    ReplyDelete
  2. Så informativ. Jag tror att det kommer att vara till nytta för min verksamhet.
    bilservice

    ReplyDelete