Monday, July 30, 2012

Sakta men säkert...

Går vikten nedåt!

I morse vägde jag 80,7 kilo vilket är helt ok fast lite besviken är jag eftersom vågen visat mindre tidigare i förra veckan. Men ett minus på 0,5 kilo får väl anses helt ok. :)

När jag startade i början av året satte jag upp några målvikter, att komma under 81 var mitt fjärde delmål av fem uppsatta. Nu har jag bara ett delmål kvar och det är att nå 79 kilo eftersom jag enligt BMI då inte längre kommer att ha fetma utan "bara" klassas som överviktig. Känns som en ganska stor grej faktiskt :)

Så eftersom det närmar sig är det dags att börja fundera ut andra delmål samt belöningar.... Jag tror att ett delmål blir 75 kilo, det känns som en väldigt trevlig siffra tycker jag. Men vad ska jag ha för belöning...?

No comments:

Post a Comment