Saturday, July 21, 2012

Motion och motivation!

Att må dåligt och vara sängliggande under en längre tid påverkar verkligen psyket när man kämpar med att hålla matvanor och motion i kontroll för att gå ner i vikt.

Jag mådde så bra och kände mig så på G innan jag vart sjuk och när jag vart sjuk så ramlade man ner i något stort svart hål. Jäklar så segt det är att ta sig ur hålet dessutom!

Men idag är tredje dagen som jag antingen kör mitt Jillian-pass eller går en promenad! Vilket känns så jäkla bra, speciellt då TVÅ av dagarna varit dagar då jag verkligen kännt "nej, nej nej nej!" till motion.

Vågen pekar stadigt neråt sedan mina veckor och min 2,6 kilo uppgång under den tiden. Vilket också känns så jävla bra att det är läskigt :D

Just idag, just nu, känns livet toppen!

No comments:

Post a Comment