Sunday, July 22, 2012

I dag

är första gången min morgonvikt var lägre än makens! Iofs bara med ett hekto, men det är ändå ETT HEKTO MINDRE! ;)

Nu ska jag se till att det blir ett kilo mindre och sen fem kilo mindre... sen tio kilo mindre!!!!

Maken har ju följt med nedåt i vikt av bara farten då jag började lägga om våra vanor här hemma. Han hade inte i närheten av så många kilos övervikt som jag hade utan "bara" cirka 15-16 kilo från rätt vikt. Så det har varit lite jobbigt när hans kilon rasat samtidigt som mina och han alltid varit steget före. Nu är han normalviktig och vill bara ner ett kilo till för att sen bygga muskler och se till att "hålla nollan" medans jag har cirka 20 kilo kvar.

Det är så kul att han mår bättre också och att det inte bara jag som förändrat mitt liv :)

Nu ska vi se till att jag fortsätter droppa mina kilon i rimlig takt och att han står still och blir "fit for fight" :)

Ska se om jag får lägga upp ett par före och efterbilder på honom, har några från förra sommaren där man ser hur han såg ut då, det är ruggig skillnad för jag såg inte riktigt magen och det där extra som han uppenbarligen hade men nu gör jag det.

No comments:

Post a Comment