Monday, July 23, 2012

Sådär ja!

Vågen är min vän igen efter min sjuk- och skräpmatsperiod. Förra måndagen visade vågen hemska 84,6 kilo vilket var en uppgång på 2,6 kilo. Jag var ju beredd på att det skulle vara en uppgång så det var helt ok, det jag inte var beredd på var att det skulle gå så fort att gå ner vikten igen när jag kom upp på banan igen!

Första 24 timmarna gick jag ner ett kilo, de nästkommande 24 timmarna gick jag också ner ett kilo.... Sedan har det fortsatt i en lagom takt, eller lagom vad är lagom när det handlar om vätska som ska bort?

Idag när jag tog min veckovikt stannade vågen på magiska 81,2 kilo! Så inte nog med att jag fått bort de 2,6 kilon som jag lagt på mig utan det försvann 8 hekto till!

Det känns så skönt! Dessutom är det andra dagen i rad som vågen visar den vikten, så det känns som att det faktiskt är rätt vikt och inte bara ett tillfälligt drop.

1 comment:

  1. Åh vad söt du är. Tack för dina fina ord. Du är också grym! Kram på dig!

    ReplyDelete