Sunday, May 26, 2013

Att vara öppen och låta andra lära känna mig.

Är inte det enklaste alla gånger.

Den här bloggen tex, de som fått tillgång till den från mig och som är vänner eller släkt går att räkna på en hand. Tror faktiskt inte ens att det behövs mer än drygt en halv hand.... Så få av de som känner mig eller är bekanta med mig på riktigt vet om att jag bloggar.

Så det var faktiskt jobbigt att härom dagen skicka en länk i ett mail till någon jag halvt känner och som ska lära känna mig bättre för att kunna hjälpa mig att få ett bättre mentalt och fysiskt fokus. Eller vad man kan kalla det.

Kunde inte ens förklara för min make vad det var som gjorde att det var så jobbigt och varför det är så få som vet om min blogg. Det här är ju en bra blogg, en positiv blogg. Visst finns motgångar med lite här och där och över allt. Men grunden är ju positiv och förbättrande.


No comments:

Post a Comment