Thursday, May 16, 2013

Bara så ni vet...

Jag tog mig hem till fots från jobbet i går också!

Var ju helt slut i måndagskväll och även tisdagen var jobbig, inte bara trött i musklerna utan huvudvärk och seg som bara den. Fyllde på med lite sportdryck på eftermiddagen och efter det kändes allt bra. Jag hade helt enkelt inte laddat upp ordentligt för den påfrestningen på måndagen.

Igår däremot, tog jag en proteinbar och lite frukt till mellanmål, sportdryck under hemvägen och sedan kändes allt på faktiskt riktigt bra när jag kom hem! Trött i musklerna ja, men inte i huvudet på samma sätt!

Samma sak idag, jag har mycket energi men är slut i benmusklerna och även i överkroppen. Så skönt!

Fredag... hmmm, frågan är ben eller buss. Jag vet faktiskt inte hur jag ska göra, kanske är läge att gå till och från Slussen samt en promenad runt skeppsholmen i morgon istället för att ta sig hem hela vägen och ta ett skönt pass på lördag eller söndag i stället utan att känna att man har press på sig att ta sig hem.

No comments:

Post a Comment