Tuesday, May 28, 2013

I morgon!

Ska jag träffa min blivande coach och starta upp samarbetet med honom. Jag hade en klar bild på vad jag ville när jag mailade honom men fasiken, det är mycket tankar som snurrar hela tiden så bilden är inte lika klar längre. Men sak som jag vet att jag vill göra nu i starten är en kroppsmätning, så jag har svart på vitt hur kroppen min ser ut just nu i form av % fett med mera. Så jag har en "före" och "efter" bild helt enkelt. Nu går jag ju bara på vågen och en gång i månaden på midjemåttet. Men jag skulle vilja ha en klarare bild över vad som förändras.

Måste se till att strukturera upp tankarna tills i morgon, papper och penna får bli min bästa vän under kvällen helt enkelt.

Ska försöka komma iväg på en löptur i morgon också, har ju haft en förkylning under förra veckan som nu känns bra igen så jag ska börja långsamt igen med mål att springa ordentligt i helgen igen. Sen är det använda benen för att ta sig hem från jobbet som gäller nästa vecka! Det ska bli härligt!

Tror det är 115 dagar kvar tills dess att jag ska springa Sicklaloppet.... Så då vill jag kunna ta mig 10km utan att behöva gå. Det SKA gå.

No comments:

Post a Comment