Friday, May 31, 2013

Personlig tröskel.

Sjukt att så fort jag vet att någon kanske eventuellt läser bloggen som man känner och kommer ha en sorts relation till så fastar jag i tankarna och kan inte skriva ner saker och ting på samma sätt som tidigare.

Det ska jag ta tag i i helgen! För jag har så mycket tankar och funderingar i skallen ang det Sten sa i onsdags som jag behöver skriva ner och se på print.

Tex har jag redan tagit ett pass hem från jobbet helt utan musik i öronen, jag har massor av reflektioner över det och det borde jag ju skriva ner. Men samtidigt så säger något i mig stopp. Haha, det är ju sånt här jag måste ta mig förbi, jag ska inte sätta några mentala spärrar för mig själv jag ska krossa dem!

För övrigt är "duns duns duns" en bra takt för mig att hålla mig till när jag joggar hem!

No comments:

Post a Comment