Monday, March 4, 2013

Im going up up up up up up..

Sådär, nu ska det här stoppas och nu ska det bara gå nerför igen.

Upp 0,4 kilo sedan förra veckan så vågen visade 72,6 kilo när jag vägde mig i morse. Om jag håller på så här kommer jag inte nå mitt mål innan sommaren så nu SKA jag följa den struktur jag skrev i tidigare inlägg.

Maten är planerad och det enda som jag måste kämpa med är just att motionera, jag har verkligen tappat fokus där. Men 30 minuter om dagen, varje dag, på cykeln SKA gå.

Har lite musik fixat på Spotify och om jag inte vill lyssna på musik så går ju Big Bang Theory klockan 19:30 varje dag. Så det är antingen det ena eller det andra. Ska väl inte vara så svårt........

Promenader vore trevligt att börja med igen, försökte i fredags att gå en bit, men det är så förbannat kallt att gå längs med vattnet att jag kom halvvägs innan jag tog bussen istället. +5 grader skulle vara perfekt, då vore det alldeles lagom för att gå där i snålblåsten.

Alternativt att man klär sig efter vädret kanske ni som läser tänker, ja visst det vore ju en idé, men det är lite svårt att få till det när man är på jobbet. Blir så mkt att släpa fram och tillbaka. Wow, ursäkter.........

Jaja, cykel 30 min per dag! Det är mitt mål för veckan!

No comments:

Post a Comment