Wednesday, March 27, 2013

När jag ändå höll på att testa kläder i går..

..för löpningen så fick jag för mig att ta på mig liknande kläder som jag hade januari 2012 när jag tog mina "före viktnedgång"-bilder och ta några för att jämföra då och nu.

Den kvällen när jag tog bilden nedan trodde jag nog inte seriöst på att jag skulle ta mig ner så långt mot målet som jag gjort. Jag vet inte ens om jag trodde att jag skulle gå ner ett kilo ens. Jag vet inte vart motivationen fanns, men någonstans därinne gömde den sig och har hållit sig där hela tiden, ibland lite mindre tydlig men den har alltid funnits där ändå.

5 kilo till. That is all. Sen kan jag fundera på hur jag vill att framtiden ska se ut och antingen välja att hålla den vikten eller att gå ner några kilo till.



No comments:

Post a Comment