Monday, March 18, 2013

Nu går det åt rätt håll igen!

Visst, jag har två hekto kvar att arbeta bort från min viktuppgång och platå senaste månaden. Men ett fint minus på 1,3 kilo blev det denna vecka!

Jag närmar mig återigen den där 70-talsgränsen ner mot 6:an. Har svårt att tro att jag kommer se 6:an nästa vägning, men om två veckor borde den vara där om jag sköter mig såsom jag gjort denna vecka!

Minns inte när jag vägde under 70.... Borde varit innan jag flyttade till Småland ett år.... Och när var det... Hmm, -98 tror jag det var...

Igår fixade jag fem lunchlådor som jag lagt i frysen, så jag SKA kunna hålla mina kalorier utan problem rent matmässigt. Däremot så är det födelsedagsfika inbokat i morgon på jobbet, fika här hemma på onsdag och påskfika på jobbet på torsdag... Det är många fikastunder jag måste ducka, den enda jag inte kommer undan är onsdag. Men då kan jag å andra sidan bjuda på något mer nyttigt!

No comments:

Post a Comment