Thursday, March 21, 2013

Lite skryt ;)

Jag räknar ju kalorier med hjälp av viktklubb.se och där finns ju många olika hjälpmedel till exempel ett utmaningsforum där man kan starta olika sorters utmaningar och hänga med i andras.

För dryga veckan sen gick jag med i en Biggest Loser-utmaning, där vi kör två och två. Så det hänger inte bara på en sjäv att prestera utan även på den lagkamrat man fått. Skrämmande men samtidigt kul!

Jag hittade en lagkamrat i Lag lila och körde på i lagom tempo första veckan, vilket för mig resulterade i ett fint minus och min lagkamrat drog till med ett dubbelt så stort minus!

I går sammanställdes allas viktnedgångar och det lila laget hade gått ner mest i procentuell vikt!

Så kul! Hoppas vi kan fixa ett fint resultat nästa vecka också!


Funderar bara på hur jag ska maxa denna veckas viktnedgång, det är på tok för kallt för att jag ska kunna motivera mig till att gå promenader på luncherna och på kvällarna hinner jag inte riktigt med mer än mina korta cykelpass.... Jaja, det löser sig på något sätt. Maten sköter jag toppen just nu, så det går ju ner :)

No comments:

Post a Comment