Tuesday, June 11, 2013

Nu ska det väl klaffa?

Dags att ta en tur hem från jobbet i dag, sist gick det åt pipan men nu har jag korrigerat de saker som jag själv kan påverka för att göra löpningen så smidig som möjligt.

Vädret ser fint ut, sådär lagom soligt och det enda jag saknar just nu är en vattenflaska att dricka ur. Men det är lätt löst :)

Kommer inte släpa hem en massa saker i ryggsäcken idag, nu ska jag försöka planera så att jag kan lämna kvar grejjer och inte vara beroende av något.

Ska satsa på att springa något fortare idag, hela vägen, men som vanligt ta en kort promenadbit om jag behöver. Så nära en timme hela vägen hem som möjligt kanske..?

Ser verkligen fram emot passet  i dag, inte bara rent löpmäsigt utan jag hoppas att jag orkar ta i så pass att den sköna känslan av träningsvärk infinner sig i morgon också!

Sen vore det trevligt om vågen följde med nedåt i samma takt som kalorier förbränns. Men just nu går det uppåt även fast maten sköts och motionen funkar bra. Vätska i benen helt klart, kan inte finnas något annat svar än det just nu. Hoppas på att det snart vänder och att jag får ett snyggt tapp på vågen då.

No comments:

Post a Comment