Monday, June 3, 2013

Stabilt!

Förra veckan drog omständigheterna upp vågens resultat med hyffsat mycket, denna vecka har varit klockren med vissa få undantag (tex personalfest....) men i morse slog det till med ett ordentligt hopp nedåt.

-1,6 kilo sedan förra måndagen och jag hoppas att jag nu fått så pass stor marginal till 70-strecket att jag inte kommer jojja upp där igen!

Just ja, personalfesten.... Vilken boost för självförtroendet den var! Jag träffade många gamla kollegor som jag inte sett sedan förra festen för ett år sedan. Att gå från 100 till 70 gör ganska mycket och det var en mindre chock för många att se mig.

Att jag dessutom för första gången INTE var klädd i svart utan tokrosa gjorde ju inte chocken mindre ;)

Känslan från kvällen kommer jag leva på ett tag, det gav mig en ordentlig motivationsboost till att ta de sista 4.5 kilona jag satt som mål innan det är dags att fundera över hur jag ska fortsätta.

=D

No comments:

Post a Comment