Friday, April 5, 2013

Nu börjar det likna något.

För drygt en vecka sedan kikade vi på en lägenhet, igår skrevs papperna och vi har nu både köpt nytt och sålt den gamla!

Säljarna av vår nya köpte vår gamla, så det var en mycket smidig affär!

Kan inte förstå vilken otrolig tur att just det paret såg vår lilla annons om att vi ville ha större och att vår lägenhet passade dem och deras behov och att deras lägenhet passade oss!

Löpningen då? Inget nytt so far... Ryggen värkte i morse när jag vaknade och känns mer stel än tidigare, men jag ska nog ta det piano på dagen idag och testa att ta en tur till kvällen ändå. 

Däremot jagade jag efter liten 3-åring igår dvs jag fick ta några snabba steg för att hinna ikapp honom när han försökte springa åt andra hållet. AJ så det högg till i insidan av låret upp mot grenen, kändes lite konstigt. Antar att jag stretchat för dåligt efter de pass jag gjort..... Jag måste verkligen bli bättre på att stretcha efter ett pass, jag har alltid varit dålig på sånt.

No comments:

Post a Comment