Sunday, April 7, 2013

Tredje c25k kördes i går!

Jag kom några meter längre bort denna gång också, så lite högre fart måste jag ju ha haft. Men sen tog det stopp kändes det som, gångintervallerna gick inte att få liv i riktigt utan det kändes som jag släpade mig fram. Samma sak med löpningen, de intervallerna gick inte alls lika bra som första två gångerna tyckte jag. Eller så har jag för höga förväntningar helt enkelt.

Körde igång min Suunto M5 också för att ha koll på pulsen under passet, eller jag trodde att jag kört i gång den... Men nej, jag hade glömt det sista lilla aktierande klicket för att dra igång mätningen. Skit också.

Känns kaxig att jag har varit ute tre gånger, även om jag är besviken på att det ryggonda gjorde att jag halkade efter 5-6 dagar på upplägget. Men vad är väl de dagarna mot resten av året..? Eller något sådant.... =P

No comments:

Post a Comment