Tuesday, April 9, 2013

Rask promenad på lunchen

Det som bara skulle bli en kort promenad till kaffeaffären blev en lång runda på 4,6 kilometer i rask takt med en kollega istället.

Vilket är helt toppen då jag inte vet hur jag ska få till mitt löppass idag... Jag slutar sent och har ett möte direkt efter jobbet som jag inte vet när det tar slut...

Jag längtar efter varmare väder, speciellt på mornarna, för om det bara blir ett par tre plusgrader tidigt på morgonen så kan jag ge mig ut då på mina 30-35 minuterspass. Men när man vaknar och det är -5 grader ute, då rinner motivationen av mig snabbare än jag kan blinka.

Får sätta mig på cykeln en sväng i kväll helt enkelt, frågan är iofs hur bra det är att köra cykel de dagar jag inte kan springa..? Eller springa och springa.. det är ju mest gång i upplägget än så länge... Men det är ju ansträngande.

No comments:

Post a Comment