Monday, June 25, 2012

Man är för sjuk...

när man vaknar upp dagen efter och inser att man blir hemma från jobbet. Nu tränade jag dock inte igår för jag insåg att det inte var bra, men ändå...

Vikten står stilla, vilket funkar antar jag, det är den tiden på månaden och det var midsommarhelg med mer kalorier än jag skulle äta. Så well, det kunde ha varit + istället för 0.

Motivationen går verkligen upp och ner.... I morse kändes det skit med det halsonda och vågen som stod still. När jag sen skulle äta min frukost och inser att yogurten är slut och de ägg jag kokat inte är klara blir jag mer än lovligt sne och vill bara skita i allt. Det vart limpmackor med skinka istället, inte lika bra men det funkar...

Nu sitter jag och funderar på vad jag ska äta till lunch, tur för mig att det finns mat i frysen! =D

Sen funderar jag på vad jag ska göra tills dess att det är dags för barnen att komma hem, det är verkligen bara skit på TVn på dagarna (HUR kan man sända all denna skit?!) och datorn är kul i en kvart... Städa.. Well, städa lite ska jag göra, fixa lite här och lite där så att det blir ännu bättre än det redan är. Men sen då?

Vad gör man när man är hemma och sjuk och totalt omotiverad?

No comments:

Post a Comment