Wednesday, June 20, 2012

Min träningsutmaning

Motivationen när det gäller motion har varit låg senaste veckorna, vilket också märkts på vågen till viss del. För att få igång mig igen gav jag mig själv en utmaning, att köra 30 minuter per dag i 30 dagar enligt en video från Jillian Michaels (som jag nämnde i ett tidigare inlägg).

I dag blir sjätte dagen som jag kör passet, så bara fyra dagar kvar av de tio som är första etappen. Sen kommer tio dagar med en ny etapp och sist yttligare tio dagar i etapp tre. Det är alltså tre olika pass man kör, tio dagar åt gången och efter det ska man vara "shredded" ;)

Om man googlar på 30 days shred och tittar på bilder som finns så ser det onekligen ut som magi. Om det nu är så bra återstår att se, men jag har höga förväntningar då vågen visade -0,7 kilo i morse sedan måndags morgon.

No comments:

Post a Comment