Thursday, June 28, 2012

So far So good

I dag har varit en bra dag, har bara tagit lite mer kaffe med mjölk än vad planen var, men de få kalorierna tror jag rymdes utan problem inom ramen.

Gick min vanliga promenad hem från jobbet, kändes skönt att få röra på sig på det sättet igen. Måste komma på något sätt att gå varje dag på semestern nu... Inte lika lätt med två små monster i hasorna dock.

Ingen träning idag, behöver få bort hostan mer så att jag inte riskerar att bli sjukare. Dessutom letar jag nya träningsbrallor, såna som är lite mer stabila i midjan/magen och håller den här dallriga magen på plats! Mina som jag har är lösa och well, det känns som att träna på att hoppa upp och ner utan sportBH fast det är magen om man säger så...

Någon som har ett bra tips på ett par bra träningsbyxor ala sport BH? ;)

No comments:

Post a Comment