Tuesday, June 26, 2012

Sjukstuga = Motivationsdipp

Var hemma igår för att jag åkt på en förkylning modell tokont i halsen och hostar som en galning. Så fort jag kommer ur gängorna på det sättet så börjar maten att gå åt helvete också. Som till frukosten då min yogurt var slut och äggen jag hade kokat var halvråa.... Det vart mackor med skinka i stället, helt fel och efter det gick det bara utför resten av dagen.

Blev samma sak i morse limpmackor med leverpastej.... En sockerbit i mitt te.... Sugen på det mesta idag, försöker låta bli att falla tillbaka till samma rutiner som igår, men det är riktigt jäkla svårt.

Dessutom är äldsta pojken sjuk också, fick 40 graders feber i går kväll och har fortfarande hög feber, gnällig och allmänt hängig. Inte en bra kombination detta... Hängig mamma och ännu hängigare pojke = dåligt för motivationen.

No comments:

Post a Comment